Asset-3-4x-ac3a7fd4-1920w.webp

br.png
AnkerMedlem

Bliv medlem

Bliv medlem af Viborg Bryggeriforening.
Vil du støtte foreningens arbejde og vil du være en del af det øl-kulturelle fællesskab omkring Viborg Bryghus, så meld dig ind i foreningen.
hop-4828479.png

kontingent

Med et årsskifte følger også en kontingent opkrævning. Kontingentet udgør kr. 150,00/år pr. medlem og kan betales på følgende 3 måder:
Viborg_Bryghus.jpg
AnkerOm

Om os

Viborg Bryggeriforening er Viborg Bryghus’ støtteforening, og har ifølge vedtægterne som sit formål ”at skabe opmærksomhed om og interesse for Viborg Bryghus samt at yde praktisk eller anden støtte til Viborg Bryghus”

Foreningen arbejder i to spor.

Den formidler frivillig, ulønnet arbejdskraft til bryghuset – primært bemanding af ”Bryggerstuen Munken”. Men som sin foreningsmæssige base har den et “ølkulturelt” spor, hvor medlemmerne efter tid og lyst samles om øl, andet, der kan drikkes, eller noget, som er lokalt.

Fra år til år er bestemte temaer gået igen i foreningens aktivitetskatalog. F.eks. ølsmagninger, udflugter til andre bryggerier, smagning af whisky og rom, snapseaften med medlemmernes hjemmelavede kryddersnapse, lokalhistoriske arrangementer m.m.

Endvidere har foreningen i de senere år bidraget økonomisk til initiativer, der støtter bryghusets synlighed og attraktionsværdi.

4 – 6 gange om året udsendes nyhedsbrev, hvor foreningens forskellige arrangementer annonceres.

tob.png
Viborg Bryggeriforening er en støtteforening til Viborg Bryghus.
Støtteforeningen har som formål, ”at skabe opmærksomhed om og interesse for Bryghuset, samt yde praktisk eller anden form for støtte til Viborg Bryghus".

Se Bryghusets nye webshop!
AnkerBestyrelse

bestyrelsen